Šta možemo
da učinimo za vaše
vozilo.

PITAJTE ZA CENE

Pozovite i pitajte
sve što vas interesuje
062 239 473

Limarija

Nudimo sve vrste limarsko-farbarskih radova na putničkim i lakim teretnim vozilima uključujući i ugradnju delova. Vršimo poliranje automobila, farbanje i lakiranje vozila u komori, auto limarske usluge, saniranje havarija na vozilima. Koristimo materijale i tehnike rada koji zadovoljavaju najviše standarde.

Posedujemo MIX ROOM SIKKENS (koji važi za jedan od najpoznatijih proizvođača komponenata za pripremu i farbanje automobila), TERMOMECCANICA GL komoru, BLACKHAWK CAR BENCH za vraćanje automobila u geometriju, kao i TELWIN DIGITAL SPOTTER.

Mehanika

Auto mehanikom se bavimo još od 2004. godine, ali smatramo da višegodišnje iskustvo ne predstavlja najbitniji faktor za uspešno bavljenje ovim poslom. U skladu sa razvojem auto industrije i čestu pojavu novih modela automobila, veliku pažnju posvećujemo ulaganju u tehničku opremljenost servisa i nadogradnju znanja naših zaposlenih. Ipak, ono što možemo reći na osnovu iskustva, da je često za ispravnost vozila najbitnije redovno održavanje.

Pod tim podrazumevamo: zamenu filtera i ulja, na preporučenoj kilometraži (najčešće 10.000km), redovnu proveru tečnosti (antifriz, koč.tečnost, ulje u menjaču...), proveru kočionog sistema (zamena potrošenih disk pločica, paknova, kočionih diskova, kočionih cilindara, sajle ručne...), veliki servis (zamena svih kaiševa, španera i pumpe vode) na određen broj pređenih km (prva zamena od 90.000-120.000km, druga 60.000-90 000km, u zavisnosti od modela automobila i preporuke proizvođača), čišćenje dizni, klapne, AGR ventila (čest uzrok loših performansi, slabije vuče, problema sa paljenjem, a najčešće posledica lošeg kvaliteta goriva na našem tržištu), zamenu seta kvačila (lamele, korpe i druk ležaja). Interval zamene najčešće zavisi od samog vozača i individualnog načina vožnje.

Takođe radimo sve popravke vezane za motor i menjač. Savremena, kompijuterska autodijagnostika je neizostavna u pronalaženju kvarova i grešaka u elektronskim sistemima, ali je njihovo otklanjanje posao našeg osoblja. Posebno smo ponosni na veliki broj rešenih “slučajeva” nestandardnih kvarova, kada smo na delu pokazali spoj iskustva, znanja i moderne tehnologije.

Elektronika

Auto servis "Pantović" je specijalizovani servis za popravku najrazličitijih kvarova kada je u pitanju auto-elektronika vašeg vozila. Dugogodišnje iskustvo, veliki broj automobila sa rešenim kvarovima, te servis elektronike na svim evropskim modelima, čine naš servis pristupačnim velikom broju klijenata.

Servis autoelektronike obavljamo na svim modelima velikog broja auto brendova kao što su: BMW, Mercedes, VW, Audi, Škoda, Seat, Opel, Fiat, Ford, Renault, Peugeot, Citroen itd.

Naše usluge obuhvataju rešavanje velikog broja kvarova na elektronici vašeg vozila, uz garanciju na rad i ugrađene (zamenjene) delove. Rešavamo veliki broj kvarova na vašem vozilu kao što su: popravka ECU motornih računara, kodiranje ključeva, dijagnostika kvarova na elektronici, popravka Bosch pumpi, popravka instrument tabli, popravka centralne brave, popravka dizni, popravka elektronskih reostata, servis Airbag-a, popravka modula ABS, eliminacija DPF filtera itd.

Dijagnostika

Osnovni princip auto dijagnostike se zasniva na tome da svaki modul u automobilu (motor, abs, climatronic...) ima memoriju u koju se zapisuju sve greške ili kvarovi koji su nastali u toku vožnje. Na vama je samo da dijagnostičkim programom očitate podatke iz te memorije i kvar ste već pronašli, a da se hauba nije ni podigla.

Osim očitavanja memorije grešaka, dijagnostički programi mogu prikazivati sve fizičke veličine u toku rada motora ili vožnje kao što su broj obrtaja, temperatura motora, pritisak ulja, volumen usisnog vazduha, pritisak turbine, trenutna potrošnja goriva, fazni pomak...

Osim praćenja dijagnostički programi mogu raditi i razne adaptacije kao što su nameštanje ler gasa, resetovanje servisnih intervala, uključivanje i isključivanje određenih komponenti, fleširanje instrument table ili motornog kompjutera, dodavanje i kodiranje novih ključeva... Bez dijagnostičkih uređaja i programa danas je veoma teško baviti se automehanikom.

Remont dizni

Za pravilno ubrizgavanje i rad dizel motora važne su dizne, te se pri svakom servisu precizno podešavaju uz izmenu uložaka. Time se osigurava pravilan mlaz ubrizganog goriva, koji je veoma važan za kvalitetno sagorevanje. Sagorevanje počinje na površini kapljice, a svaka kapljica je samostalni izvor paljenja, zbog cega je bitno da se gorivo što bolje rasprši.

U našem auto servisu servisiramo dizne za sve tipove dizel motora - Common Rail (Bosch, Delphi, Denso, Siemens). Koristimo najsavremenije uređaje sa elektronskim merenjem.

Zamena ulja

Svaki nedostatak motornog ulja u sistemu, pa čak i prljavo ulje, dovešće do ekstremnog habanja motora. Nije samo nedostatak ulja koban. Vožnja automobila sa nedovoljnom količinom ulja može dovesti do priličnog broja problema. Unutar motora postoje brzi pokretni delovi, koji proizvode mnogo potencijalnog trenja.

Motorno ulje je mazivo koje osigurava da delovi klize jedni preko drugih glatko, umesto da bruse jedni druge. Ako motor radi bez ulja, delovi će početi da se melju, a vrlo verovatno će blok motora eventualno pući, što će zaustaviti vozilo. Zamena ulja i filtera u motoru je ključna.

Većina proizvođača preporučuje da bi na starim automobilima trebalo menjati ulje na svakih 5.000 km. Kod novijih automobila i sintetičkih ulja ovaj interval zamene ulja je znatno duži. U velikom broju slučajeva je sasvim dovoljno menjati ulje na svakih 10.000 - 12.000 km.

Servis klime

Klima uređaj potrebno je periodično servisirati kako bi svi parametri bili u granicama neophodnim za normalno funkcionisanje. Predviđeni interval od strane svih proizvođača za redovni servis je 2 godine, što znači da bi ga trebalo obaviti pred početak svake druge sezone korišćenja.

U našem servisu ovaj postupak obavlja se mašinski i traje svega nekih 20-tak minuta. Redovni servis klime uključuje pražnjenje celokopne instalacije, zatim vakuumiranje kako bi se iz sistema izvukla sva vlaga nastala kao posledica zasićenja sušača ili intervencija na vozilu pri kojima je instalacija klime bila otvorena i izložena atmosferskim uslovima. Nakon vakuumiranja i testiranja na eventualna curenja u instalaciji mašina u sledećoj fazi ubacuje u sistem sintetičko PAG ulje koje se pri radu klime meša sa freonom praveći tako smešu ulje/gas neophodnu za rad sistema klime. Uz ulje u sistem se ubacuje i UV marker boja koja obeležava mesta eventualnih curenja u sistemu. Na kraju se ubacuje i freon R-134a u tačno propisanoj meri i sistem se pušta u rad uz proveravanje pritisaka u sistemu.

U sklopu redovnog servisa klime obavlja se i zamena filtera kabine (polenski filter) ukoliko ovaj već nije zamenjen pri redovnim servisima vozila. U uslovima korišćenja vozila u gradskoj sredini uobičajeni interval zamene polenskog filtera je na svakih 6 meseci.

Reglaža trapa

Centriranje trapa se sastoji od podešavanja uglova točkova, tako da su oni normalni na podlogu (horizontalu) i međusobno paralelni. Rezultat ovog podešavanja je bolja i duža trajnost gume i bolje i preciznije držanje pravca. Centriranje trapa se radi u sledećim situacijama: kada se menjaju delovi sistema oslanjanja, kada se stavljaju nove gume, u slučajevima oštećenja trapa, kada je uzrok mehanički faktor - udarac u točak, upadanje u rupu i slično, kada vozilo zanosi u jednu stranu, kada se primete neravnomernosti u trošenju guma.

Centriranje trapa treba uraditi jednom godisnje ili na 10.000 km. Na većini vozila, centriranje trapa se istražuje od samog uzroka kako bi se smanjilo trošenje i habanje guma i povećala udobnost vozača i putnika. Pravilno centriranje trapa smanjuje trošenje guma i povećava njihov vek trajanja, poboljšava njihove performanse i doprinosi uštedi goriva. To podešavanje takođe poboljšava ponašanje vozila na putu i povećava sigurnost, jer smanjuje vučenja u stranu i zanošenja vozila. Centriranje trapa zavisi od tipa automobila, kod nekih automobila se centrira samo prednji trap a kod nekih se centriraju oba trapa. Za centriranje trapa potrebno je 20-40 minuta.

Zamena guma

Pružamo razne vulkanizerske usluge, kao što su: demontaža i montaža gume na mašini, krpljenje unutrašnje gume (fleka), demontaža i montaža točka, sezonska zamena kompletnog točka, popravka tubeles gume, topla fleka (na spoljnoj gumi), balansiranje točka...

Chip tuning

Chip tuning se odnosi na menjanje ili izmenu jednog ePROM čipa u automobilu ili reprogramiranje elektronske upravljačke jedinice (ECU) kako bi se postigli bolji rezultati, bilo da je to više snage, ili manja potrošnja goriva. Može se reći da je chip tuning metoda kojom se menjaju fabrički parametri vezani za količinu goriva, momenat paljenja kao i pritisak nadpunjenja. Ishod ovih radnji je povećavanje obrtnog momenta i snage motora.

Rezervni delovi

Imamo veliki izbor rezervnih delova renomiranih proizvođača: ulja, filteri, kaiševi, delovi trapa, kočioni sistemi, akumulatori, gume, i još mnogo toga. Sve na jednom mestu sa garancijom i profesionalnom ugradnjom.

Kafe bar

U sklopu auto servisa "Pantović" se nalazi i kafe bar gde možete sačekati završetak poravke vašeg automobila i popiti piće na račun kuće.

Dođite i uverite se
u kvalitet naše usluge.


Kontaktirajte nas